دکتر سزاوار

بهترین جراح زیبایی تهران

دکتر سزاوار

بهترین جراح زیبایی تهران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

زاویه ذار کردن فک

زیبایی چیزی است که فارغ از جنسیت، احساس اعتماد به نفس بالاتر و شادابی بیشتر را به همراه خواهد داشت. خوشبختانه در علم پزشکی امروز، روش های مختلفی برای رفع نقص های چهره و افزایش زیبایی آن وجود دارد که یکی از آن ها زاویه دار کردن فک است. به وسیله این روش ترمیمی و زیبایی، می توان چهره ای بیضی شکل داشته و فرم V محبوب را روی آن پیاده سازی کرد.

این همان فرم چهره ای است که امروزه به عنوان یکی از فاکتورهای زیبایی چهره شناخته می شود. به واقع با زاویه دار کردن فک و باریک تر کردن آن، گونه ها نیز برجسته تر نشان داده شده و زیبایی بیشتری ایجاد می شود. در این حالت چهره ای باریک تر داریم که خطوط فک در آن کشیده و غیرمربعی دیده می شوند.

اما ببینیم این عمل زیبایی جراحی فک چطور انجام می شود. با ما همراه باشید.

متخصص زاویه فک در تهران

جراحی زاویه دار کردن فک

پیش از هر چیز لازم به ذکر است که برای جراحی زاویه دار کردن فک باید حتما شخص تحت بیهوشی کامل و عمومی قرار بگیرد. این عمل نیز مانند رینوپلاستی، نیاز به بیهوشی عمومی دارد.

بسته به فرم ابتدایی فک، پس از برش دادن محل علامت گذاری شده در بخش فک، به کمک اره مخصوص جراحی و احتمالا مته، میزان لازم از استخوان این ناحیه برش داده شده تا به فرم دلخواه برسد. از این روی مهارت جراح زیبایی در این مرحله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا بتواند فرم ایده آل را روی فک بیمار پیاده سازی کرده و نتیجه جراحی زیبایی درست مطابق با چیزی که پیشتر نسبت به آن توضیحاتی دادیم، باشد.

گاهی اوقات شکل اولیه فک به صورتی است که عضله ماستر ضخامت زیادی دارد و باید حتما این عضله نیز کوچک تر شود.

پس از به پایان رساندن برش های استخوانی و احتمالا کاهش حجم عضله ماستر، محل باز شدن در بخش فک، با بخیه بسته می شود. بنابراین بسته به شرایط ابتدایی فک بیمار و عضلات و استخوان های این ناحیه، جراحی زیبایی فک و زاویه دار کردن صورت، با برش استخوان یا کم کردن حجم عضله ماستر و هر دوی آن ها، همراه خواهد بود.

 

چه کسانی می توانند جراحی زاویه دار کردن فک را انجام دهند؟

با توجه به وضعیت سلامتی مراجعه کننده، این جراحی زیبایی برای تمام افراد در هر سنی میسر خواهد بود. تنها لازم است که فرد سن رشد را سپری کرده و استخوان ناحیه فک، رشد لازم خود را کرده باشد. در غیر این صورت پس از جراحی امکان تغییر فرم ناحیه فک وجود خواهد داشت و احتمال این را داریم که مجدد شکل فک تغییر کند.

چطور بهترین جراح فک در تهران را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین جراح فک در تهران باید به سوابق پزشکان و اعمال جراحی قبلی که انجام داده اند، توجه کرده و مهارت پزشک در زاویه دار کردن فک را دنبال نمایید. بدیهی است که این عمل جراحی به جز دانش پزشکی، به مهارت و تجربه کافی نیاز دارد و مهارت پزشک جراح و متخصص زیبایی در ایجاد زاویه دلخواه و فرم بخشیدن به فک، فوق العاده تعیین کننده خواهد بود.

 

جراحی زاویه دار کردن فک

 

روش های غیرجراحی

البته لازم به توضیح است که در مواردی می توان از روش های غیرجراحی چون تزریق فیلر، تزریق چربی و غیره نیز استفاده نمود که البته ماندگاری روش جراحی را نداشته و طول عمر کمتری دارند.

دکتر مهدی سزاوار، جراح و زیبایی فک و صورت از جدیدترین و به روزترین تکنیک های جراحی زیبایی صورت در جراحی های بیماران خود استفاده کرده و زیبایی را همراه با حفظ حالت طبیعی چهره، ایجاد می نماید. جهت دریافت نوبت ویزیت و مراجعه حضوری با شماره ۸۸۷۸۴۹۶۷ تماس حاصل نمایید.

 

https://www.researchgate.net/publication/291384320_The_ideal_male_jaw_angle_-_An_Internet_survey

https://answercast.com/explore/what-is-involved-with-jaw-surgery-2

https://www.linguee.com/english-german/translation/jaw+and+dental+surgery.html

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1010518215004278

https://drsezavar.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی